
Ένα πολύ μέτριο ηχητικό installation (που αυτοπροσδιορίζεται ως podcast), το οποίο δεν έχει ανάγκη κανείς εκτός από μένα και μόνο, όταν το χρησιμοποιώ για να γλιτώνω λεφτά από την ψυχοθεραπεία, με άριστη αυτοδιάγνωση και self pity.Ανεβαίνει κάθε κάποια Τρίτη, με αμφισβητήσιμη υπερπροσπάθεια.Instagram: exw_gerasei / Έχω Γεράσει Κάνε follow μπας και ανεβάσω τίποτα. Δεν θα τα βλέπουν μόνο οι φίλοι μου, αυτό είναι σαντ.