
Tornen els noranta! Manu González (director del portal blisstopic.com) és un NI, és a dir, un membre de la generació que durant els nineties (els noranta) va ser coneguda com la 'Generació X'. Ens avancem a la nostàlgia dels noranta i redescobrim la música, el cinema, la literatura i els fets històrics que van marcar una era. Una era que, segons els historiadors, va durar deu anys.