
Har du noen gang lurt på om pedagogikk og spesialpedagogikk har en gullstandard? Hvis ja, så er vi i samme båt!Velkommen til "Gülstandard?". Vi, Universitetslektor Gül Øzerk og Førsteamanuensis Magnar Ødegård, inviterer dere til å lytte til diskusjoner som handler om en rekke pedagogiske og spesialpedagogiske temaer. Det kommer til å bli glede, alvor, påstander, motsvar, forskning og personlige erfaringer. Vi håper dette kan inspirere til videre lesing, studier og praksis innenfor pedagogikk og spesialpedagogikk!