
De quУ parleu a l'hora del "tЯper"? O a l'hora del menЩ, per a aquells que no cuineu... a l'hora de dinar. Quin tema us importa, us interessa, us preocupa, en definitiva. Aquesta secciз fluctuant жs la que cada dia omplim desprжs de parar les orelles a l'exterior i intentar copsar quУ passa, quУ no passa, quУ ens agrada i que ens irrita... a partir de les 10 h, ho posem en antena. Teniu els telУfons oberts per participar quan vulgueu.