
"לגדול מהכל" זה לבחור לקחת אחריות על הרגשות שלי, על החולשות שלי, על הטעויות שלי.לבחור לא לתת לפחד לנהל אותי, לבחור לראות את מה שכן בשליטתי בתוך כל מה שלא, ולפעמים זה לבחור לראות רק את חצי הסנטימטר המלא של הכוס."לגדול מהכל" זו בחירה בחיים.לפעמים נבשיל אליה אחרי 2 דקות, לפעמים אחרי שני עשורים, אבל זו אפשרות שתמיד קיימת.אתםן מוזמנים.ות להצטרף אליי למסע הזה ולקבל השראה וכלים גם למסע שלכםן. אנחנו כאן לגדול מהכל.בהנחיית איתי פורמן - מאמן מנטלי, מוביל תוכנית הרג"ל-התפתחות אישית לנוער, אבא. [email protected]://www.instagram.com/itayfurman/https://www.youtube.com/@LigdolMeHakol