Vi er to menn i vår beste alder, som prater om det meste! Vi er ikke redde for å utlevere oss selv, og sier kanskje litt for mye til tider. Samtidig som vi prøver å snakke om dagsaktuelle ting, hender det rett som det er at vi sporer av litt. Håper du liker det du hører!Takk for følget :)