
A Madrid no hi passa res, ni els Jocs, però al Madrid hi passa de tot. Nosaltres a Madrid "Tenim un talp". Deu ser Mourinho? Deu ser Ozil? Deu ser Callejón? O potser Casillas? La nit madrilenya és fosca i tèrbola i en aquest escenari el nostre talp s'hi mou bé. Els dilluns amb el Francesc Garriga podeu escoltar tot el que ha ensumat.Horari: cada dilluns