
Fem un pòdcast sense subvencions, ni ajudes, ni publicitat… només amb les nostres ganes i il·lusió (som així de beneits).‘Tothom ho sap tot‘ és humor en estat pur, amb actualitat o sense, amb convidats, amb xerinola i en vídeo i en directe! I tot fet des de la màxima ignorància. Què més voleu?Dos dilluns al mes! <br/><br/><a href="https://tothomhosaptot.substack.com?utm_medium=podcast">tothomhosaptot.substack.com</a>