
אנחנו קלטנו אותך מר מירוץ,קלטנו מה אתה אוהב,אתה אוהב לשגע אותנו, שנתמקד באחריםאתה אוהב שאנחנו עסוקים בהכל חוץ מבעיקר,אתה אוהב אנשים שלא עוצרים וחושבים,שלא מרימים את הראש מעל המים ושואליםאז אותנו אתה כנראה פחות תאהב כיהחלטנו לעצור. הרי לא יכול להיות שהחיים הם אוסף של מטלות,זה פשוט לא יכול להיות!אז נדבר על חלומות, על אהבה, על משפחה, פחדים ואכזבות,נפיל אסימונים ונגיע לתובנות בלי טלפונים ובלי הסחותפותחים ומדברים בלי מסכות.נניח תובנה על תובנהעד שבסוף תבנה לנו חומה,כי דבר שנשקיע בו יצמחואם נחיה על אוטומט זה פשוט ידעך.חצי חצי הוא לא עוד פודקאסט.הוא הדייט שלנו במירוץ החיים המטורף