Yılda 35-40 kadar kitap okuyorum ben. Okuduktan sonra kütüphanede öyle tozlanıp gitmesinler istiyorum. Okuduğum son kitabı içselleştirebilmek için bu sesli kayıt arşivini tutuyorum. HOŞGELDİNİZ.