
Verhalen en fantasie zijn het anker van de mensheid. Daarom lees ik iedere vrijdag om 16:16 weer een nieuw verhaal voor. Vooruit, soms nog ééntje dan.Boekentips zijn welkom en reviews zijn lief en helpen enorm voor het bereik! Mits enigszins positief uiteraard...Er zit hier geen verdienmodel aan vast.Ik lees de verhaaltjes voor die ik zo graag voorlees aan m'n dochter en die ik zo graag hád willen voorlezen aan mijn zoon, mijn sterrenkindje.Ik begin met verhalen van anderen. Pootjebaden. Later vul ik het aan met mijn eigen hersenspinsels, zoals 'Allemans'... *insert cliffhanger here* 😉