
من سعید راد هستم، مربی و مدرس نتورک مارکتینگ اگر در اون سالهایی که پولی از نتورک به دست نمیآوردم یک مربی داشتم که بدون منفعتطلبی، بدون تعصب و بدون اینکه به شرکت خاصی وابسته باشه، اصولی و حرفهای نتورک رو به من یاد میداد و منو همراهی میکرد، اون ضررهای سنگین رو تجربه نمیکردم و نتایج من در این تجارت خیلی زودتر اتفاق میافتاد و از اونجایی که خودم از داشتن این مربی محروم بودم، تصمیم گرفتم این افتخار میکنم که شما رو در کنار خودم داشته باشم.تمام شبکههای اجتماعی که من داخلش فعالیت دارم در لینک زیر برای شما موجوده.https://zil.ink/saeedraadt.me/SaeedRaad1instagram.com/SaeedRaad1