
Cada dijous de 13 h a 13:30h l’alumnat de 3r ESO de l’ institut la Talaia realitza un programa a Calafell ràdio. El nom del programa s’anomena l’Agenda i informa de les activitats que tindran lloc al municipi de Calafell i al centre. A més fan una entrevista a alguna persona del poble relacionada amb els esdeveniments de la setmana.