
<p><strong>Hey daar! Mijn naam is Louie (die/hij) – Welkom bij seizoen 2 van <em>PolyMoly</em>, de podcast over ethische non-monogamie, polyamorie en alles daartussen.</strong></p><p>Vier jaar lang deelde ik samen met Manon (zij/haar) lief, leed en leerprocessen in onze relatie. Samen bewandelden we het kronkelige pad van ethische non-monogamie en polyamorie. In seizoen 1 namen we je mee in onze zoektocht als koppel, en spraken we open over (queer) relaties, verbinding, autonomie en thema’s binnen de LGBTQIAP+ gemeenschap – die overigens óók herkenbaar bleken voor cis-hetero koppels.</p><p>Onze gesprekken waren nooit dé waarheid, maar momentopnames van waar we toen stonden – eerlijk, zoekend en altijd in beweging.</p><p>Inmiddels zijn Manon en ik liefdevol uit elkaar gegaan. Niet omdat polyamorie niet ‘werkte’, maar omdat groei soms andere vormen aanneemt – en omdat onze liefdespaden zich anders zijn gaan ontvouwen. En dat mag.</p><p>In dit nieuwe seizoen ga ik verder als solo host. Ik