
A "La tribu", som gent curiosa. Ens fixem en les coses que ens passen a tots, i les expliquem amb els que més en saben.Per exemple, què és exactament el bosó de Higgs? Com es pot fer front a un desnonament? I també ens preguntem per què les coses són com són. Qui es va inventar la prima de risc? On es fabrica la roba que portem?