
Els esportistes són gent normal i corrent que pateix, que té problemes, que es posa malalta i que no arriba a final de mes. Sempre narrem la història dels seus èxits, dels triomfs i de les medalles, però ells també són protagonistes d'històries com les nostres o les dels nostres veïns. Heu sentit a parlar de "narcolèpsia", "batmofòbia" o "tacofòbia"? Ells també són humans... I l'Isaac Vilalta ens ho demostra.Horari: cada dimecres