
Cada dissabte i diumenge, per acabar la primera hora, "El suplement d'estiu" us presenta un instrument. Aquest estiu passaran pel programa Raynald Colom per parlar de la trompeta, Quico Pi de la Serra i la guitarra, Manu Guix i el piano, Toni Pagès i la bateria, Pep Poblet i el seu saxo o Luciana Carlevaro per parlar de la veu, entre d'altres.