
Gece herkes sustuğunda, zihin konuşur.Ve bazen en çok o sesle yüzleşmemiz gerekir.Burası; ilişkiler, öz değer, sınırlar ve iç sesimiz üzerine dürüstçe konuştuğumuz bir alan.Burada hazır reçeteler yok.Klişe motivasyon cümleleri yok.Sadece gerçek sorular var.Neden aynı döngülere giriyoruz?Neden “hayır” demek zor geliyor?Neden en çok kendimize yabancılaşıyoruz?Belki de aradığın cevap dışarıda değil.İçeride.Her bölümde kendimize biraz daha yaklaştığımız bir yolculukta buluşmak dileğiyle…Hoş geldin.Yeni bölümler her Çarşamba sizlerle :)Instagram: @ecemaltuncuu