Στο δημοτικό μάθαμε τα βασικά, όπως τη φράση «λόλα ένα μήλο».Έτσι εύκολα και βασικά,θα πρεπε να μάθουμε τον σεβασμό,την ισότητα και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας χωρίς τσαχπινιές:) Τα συμπεράσματα δικά σας(Ig: seminaaa__)