״ ילדים של השם ״ - מסע ויזואלי וקולי אל תוך פלא הילדות שבך. חיבור מחודש לפשטות, ללב וליופי הבריאה. קוראים לי אוריה בן גד וביחד אנחנו נצעד באמונה, באהבה, נתרחב, נתפתח וכמובן נגלה את מלוא הפוטנציאל שלנו@uriyabengad