
Consell de ministres un programa que no és imprescindible, però que t’hi acabaràs enganxant. Comencem la nostra vida radiofònica a Ona de Sants-Montjuïc amb un programa d’humor on parlarem i farem de tot sense saber-ne de res.Els dilluns són una merda. Fem que tots junts ho segueixin sent, però que passin amb una mica més d’alegria. Actualitat, política, esports, música, és que tenim de tot. Per què Consell de Ministres? Si arribem els 100 programes us ho expliquem.