
جمعههامستند-پادکست «خودمیون» جاییه برای گفتوگوهای بیواسطه، صمیمی و بیسانسور میان دوستان، جایی که هر قسمت مثل نشستن کنارهمه؛ حرفهایی درباره زندگی، خاطرات، مهاجرت، تنهایی، دلبستگی، هنر، روانشناسی و چیزهایی که معمولاً گفته نمیشن. ما توی «خودمیون» دنبال جواب نیستیم، دنبال شنیدن، تجربه کردن و شریک شدن در حال و هوای همدیگهایم.بیا بشین پیش ما توی همون فضا با هم تجربه کنیم.