
پادکست رادیو ترافیک نامش را مدیون ترافیک های تهران است که آدم دوست دارد به موسیقی یا یک برنامه رادیویی گوش کند تا رنج زمان گیر افتادن در ترافیک برایش کمتر شود...رادیو ترافیک را با تعریف بخشی از زندگی دُختری وبلاگ نویس به نام میرا شروع کردم که هر اپیزود شامل بخش های کوچکتری می شود و هر بخش با موسیقی ای که سعی کردم متناسب با حال هوای آن باشد به بخش بعد متصل می شود تا هم حوصله سر بر نشود و هم شاید کمی جذاب تر شود...رادیو ترافیک قرار است بیشتر با اپیزودهایی درباره و یا شامل موسیقی باشد که البته گاهی همراه با داستانکی یا بیت شعری و... منتشر می شود...تا چه در نظر آید...