
Bence bunu konuşmalıyız dediğimiz ne varsa onu konuşuyoruz. Bilip bilmediğimiz konular hakkında ahkam kesiyoruz. Bu programda konuşulanlar yüzde 60-70 oranında kurmacadır, gerçek kişi ve kurumlarla alakası yoktur. Linç yemekten korkarız, dik duruşumuz olmadığı gibi özür dilemekten de çekinmeyiz. Hadi buyrun.iletişim: [email protected] , [email protected]#komedi