
En kötü anlarda bile gülmek bizi insan yapan şeydir, en dayanılmaz acılar geçecektir saplantılı kalmaya gerek yok ama hayatımızı israf etmiş oluruz. Buraya artık sadece komiklikler koyacağım, self improvement için daha stabil konular içinki adresim "Emzisi keşfediyor".