
Des de l’estudi instal·lat a la Casa de la Vila, Ràdio Begur i Ràdio Capital de l'Empordà hi varem retransmetre la inauguració de la fira, l’arribada de l’Indià, càpsules divulgatives sobre la cultura indiana i les diferents activitats de tot el cap de setmana, a més d’un concurs que posava a prova els coneixements dels assistents, sobre els indians i el seu llegat.