
Bir seans biter, kapı kapanır ve bazı cümleler akılda kalır. Hayata, ilişkilere ve iç dünyamıza dair farkındalıklarımızı paylaşıyoruz. Çünkü eminim hepimiz fark etmişizdir benzer yerlerde takılıp kalabildiğimizi. İki seans arasında altını çizdiklerimi konuşuyoruz.