
Merhaba;<br />Ben Şeb. Burada sizlere daha önce yazdığım yazıları okuyup onları yorumlayacağım. Geçmişe bir güzelleme ve eleştiri niteliğinde olacak. Severseniz ne mutlu :) <br /><br />İletişim adresim: <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a> <br />Bu adrese sorularınızı, eleştirilerinizi gönderebilirsiniz. <br /><br />Sevgiler :)