
La ràdio del Bàsquet Base.I a l'Editorial del 06/11/2014 deiem: Què tal bona tarda, torna a ser dijous i tornem a ser aquí els de "Fem Bàsquet"! Quines ganes teníem de dir aquesta frase… Hem trigat una miqueta a començar però aquí estem, amb les energies renovades per seguir parlant d’allò que ens agrada… El bàsquet de formació on vosaltres sou els protagonistes… Hem canviat de casa… Agraïm i molt a Ràdio Ciutat Badalona que ens hagi acollit. Per un programa modest com el nostre i fet de forma totalment altruista és molt important tenir l’altaveu de la ràdio de la ciutat. Hi haurà altres canvis… els anirem veient poc a poc… De moment el que us heu d’aprendre és el nou horari… Serà com l’any passat els dijous, però a les 10 de la nit… Cada dijous a les 10 de la nit, poseu el 94.4 i allà estarem… El que no canvia és l’equip… Som el mateix grup de gent, preocupada pel bàsquet de formació, perquè tingui un altaveu i perquè se’n pugui parlar…