
Guerrilla Ràdio és un programa que s’emet cada divendres, a partir de les 18h a Ràdio Artà. Bona música combinada amb petites dosis d’humor, sàtira i esperit crític per posar el dit dins l’ull a aquells que ens ho demanen a crits amb la seva patètica gestió del nostre món mundial.Punk, indie, heavy, progressiu, pop, instrumental, clàssic... totes les categories del rock sense deixar de banda altres estils com l’electrònica o el hip hop tenen cabuda dins les bandes predilectes de l’equip guerriller. Un equip que està format pel triumvirat tricolor més àcid, freaky i enginyós que te pots tirar en cara: El Sr. Blanc, el Sr. Negre i el Sr. Vermell. A aquest mateix perfil també podràs escoltar cada una de les nostres dosis radiofòniques una vegada s’hagin emès. I no t’oblidis de deixar-nos les teves impressions, recomanacions i tot allò que creguis que val la pena compartir. Participa activament. Guerrilla Ràdio som tots! No deixis que t’ho contin. Sintonitza Guerrilla Ràdio!!!!!