
Bon dia a tothom i a totdon!!Som la Rosa, el Manel i la Marta, tres persones amb iniciativa que ens hem embarcat a fer un programa de radio, L’Altaveu a Radio Vila 90.8FM (Viladecavalls).Volem que les nostres veus i les dels col·laboradors s’amplifiquin, la nostra intenció és fer extensible les iniciatives que des de diferents col·lectius es porten a terme, fent entrevistes, taules rodones… en definitiva, passar una tarda entretinguda!Amb aquest blog el que pretenem és difondre els programes ja fets, actualment en portem 4 en els quals s’ha parlat de temes diversos, sobretot centrats en fer conèixer les activitats que es realitzen al municipi, com en reflexionar sobre les polítiques que s’estan portan a terme a l’Estat…En definitiva, des de L’Altaveu el que volem és fer un programa participatiu, aportant les vostres anècdotes, per això la vostra col.laboració és molt important, perquè d’alguna manera, aquesta ràdio la formem tots. en aquest canal podràs escoltar els podcast de