
Nyt puhutaan hyvin(ja pahoin)voinnista sekä syömishäiriöistä, jaetaan tarinoita ja vinkkejä aiheisiin liittyen sekä keskustellaan siitä, mitä hyvinvointi eri ulottuvuuksineen on. Ei sensuuria, sillä nämä asiat ovat (ja ovat jo pitkään olleet) aitoja ja ajankohtaisia liian monelle. Arkoja aiheita, joista puhuminen kuitenkin helpottaa oloa, pään sisäisiä keskusteluja, keveämpiä arjen onnen aiheita sekä motivaatiota jatkaa oman matkansa kulkemista tarjoaa Tasapainoilua podi!